събота, 30 октомври 2010 г.

Дел Нери


 " Дали ще съм доволен на равен ? Не . Искам победата . Аз съм убеден , че ще направим невероятен мач . Да, имаме контузени , но те ме притесняват само до една степен . Ние сме Ювентус и трябва да печелим във всеки мач . Независимо от съперника . Ние винаги сме под натиск и всички ни гледат критично . Но това е нормално . Аз не усещам напрежение . С Дел Пиеро и Куалиарела в атака спечелихме 4 : 0 срещу Удинезе . Така че не мисля , че ще имаме проблеми в нападение . Доволен съм от отбора , който имам . Не бих заменил никой с футболист на Алегри . Да , в Милан има много бразилци и се говори за тях , но Ибрахимович е най - опасният им играч . Той е по - завършен от всички останали . И е идеален за италианския футбол . Има класа , физика и усет за гола . "

Няма коментари: