неделя, 31 октомври 2010 г.

Дел Пиеро подобри рекорда на Бониперти



Капитанът на Ювентус Алесандро Дел Пиеро стана водещ реализатор в историята на Юве в Серия А , след като отбеляза втория гол при победата над Милан с 1 : 2  в мач от деветия кръг на Калчото . Дел Пиеро вкара 179  си гол в италианския шампионат с екипа на Ювентус , с което изпревари легендата на Юве Джампиетро Бониперти.  Така той се изкачи в топ 10 на най - добрите голмайстори в историята на италианското първенство , където лидер е Силвио Пиола , който има 274 попадения  . 

" Чувството е специално . Не бяхме печелили на Сан Сиро от доста дълго време . Имахме проблеми с контузии , дори в този мач . Искахме да спечелим и го направихме . Дали рекордите пред мен свършиха ? Винаги се върви напред . Има нови цели за постигане . Дали това беше последния ми мач на Сан Сиро ? Може би . Бъдещето ми още не е уточнено . Но ако това беше последния ми мач тук , ще съм доволен . Защото вкарах гол и победихме .
" Посвещавам гола на всички, които в последните години ме описваха като приключен за футбола . От много време не мисля за това . Но те само ме стимулират . Мисля повече за хората , които са всеки ден с мен . Които всеки ден страдат и се радват с Ювентус . Резултатите , които получавам на терена са моя отговор за всички . Не знам какъв ще е следващият рекорд . Не искам дори да мисля за това . Важно е как играеш , а не колко . Трябва винаги да бъдем горди от това , което правим на терена . Когато знаеш , че си дал всичко от себе си , можеш да бъдеш доволен и щастлив . "

GRAZIE CAPITANO !!!

Няма коментари: