неделя, 30 май 2010 г.

ДЖОВИНКО


В интервю днес Себастиан Джовинко споделя , че е много разочарован от отношението на клуба към него . В голямо интервю той казва , че много обича Ювентус и с гордост носи екипа , но не би желал да остане още една година на резервната скамейка . " Атомната мравка " споделя , че ако ръководството и новия не му гарантират по някакъв начин , че ще се разчита повече на него то той най - вероятно ще напусне Ювентус . Ето по - важните неща от интервюто на Себа :

" Моят сезон ? Лично аз нямам от какво да се срамувам , мисля , че играх добре в няколкото срещи , в които бях пуснат . Докато играех по - често Ювентус беше на второ място в класирането . След това изведнъж бях оставен настрана и нещата започнаха да изглеждат по - зле . Аз не разбирам , защо бях оставен на резервната скамейка и искам да заявя , че никога не съм имал проблеми с треньорите и ръководството , незнам обаче защо се получи така . Ако Ферара беше останал в Ювентус , може би щях да получавам повече шансове за изява , но това не се получи и единствения ми шанс беше , когато ми се даваше дори малък шанс за изява аз да се представям възможно най - добре . Всеки знае какви са моите характеристики . Аз съм играл и в схема 4 - 4 - 2 и нямам никакви проблеми по отношение на тактики и схеми на игра . Нямам проблем да играя в различни роли , да бъдат външен или централни полузащитник , или дори втори нападател . Разбира се това ще решава треньора , но аз мога да играя навсякъде и къде ще бъда използван за мен няма значение важното е треньора да залага на мен . Моята мечта е да продължа да играя за Ювентус , но това не зависи само от мен . ко ръководството не иска да разчита на мен аз няма да остана в отбора . След два сезона прекарани на пейката , още една година на нея наистина няма смисъл . Аз също мисля , че не заслужавам да стоя на пейката . Аз съм повече от убеден , че ако ръководството размисли и ми гласува доверие аз мога да дам много повече и съм в състояние да го направят . Ако ръководството не ме желае в отбора трябва да ми кажат . Все пак съм на 22 години и ако няма да се разчита на мен , ще трябва да си търся друг отбор , където ще играя по - често . "

Няма коментари: