понеделник, 24 май 2010 г.

ДЕЛ НЕРИ

Новият треньор на Ювентус Луиджи Дел Нери успокоява феновете на отбора , като обеща да възвърне доверието в клуба и да печели всеки трофей . И въпреки че той няма да започне да работи с отбора до юни , когато Дзакерони , ще върне отбора от турнето в Северна Америка , наставник вече е планирал бъдещето .

" Както споменах миналата седмица , не става дума за революция в Ювентус , а за реорганизация . За следващия сезон , основната цел ще бъде да върнем доверието в Ювентус . Целта ни е за всеки трофей , както в Италия , така и в Европа . Надявам се , това е нещо , което феновете на Юве ще оценят . И никой не трябва да бъде скептично настроен , само защото те са очаквали треньор със световна известност . За мен това е най - голямото и вълнуващо предизвикателство , което ми позволява да се тествам на най - високо ниво . Просто да бъда тук - е постижение , както и отправна точка , за да получим резултат , който аз все още не съм достигнал .Когато клубът ме избра , беше известно , че моят любим модел е 4 - 4 - 2 , но това не означава , че аз няма да го променям . Тази схема аз вече я коригирах в Аталанта и Рим . В схемата обаче със сигурност отборът ще играе с четирима защитници . Схемата , ще се променя в зависимост от нуждите , противниците и потребностите . За Буфон това беше трудна година , но аз съм сигурен , че той иска да защитава цветовете на любимия си Ювентус . Повтарям , най-важното е да се върне доверието и да имат сила да вярваме в постигането на целите . Това е наш дълг пред феновете и ръководството . Това означава да си Ювентус . "

Ето какво още казва Дел Нери за Radio Uno :

" Да , вярно е , че за мен фундаменталната схема е 4 - 4 - 2, но това не означава , че тя е догма за мен . В Aталанта понякога използвах 4 - 4 - 1 - 1 , а в Рома съм играл и с трима нападатели . Не искам да разпродавам сегашния отбор на Юве . Тук е пълно с много класни играчи , истински победители . Просто ще направя някои промени и ще взема двама - трима нови , които ще вдигнат нивото . "

Няма коментари: