понеделник, 24 май 2010 г.

Канаваро


Капитанът на световния шампион Италия Фабио Канаваро признава , че ще започне участието си на Мондиал 2010 в ЮАР без ясна представа къде ще играе през следващия сезон . Той на практика е без клуб в момента , след като не се възползва от клаузата за удължаване на договорът си с Ювентус . Желанието на бранителя беше е да се завърне в родния си Наполи , но по всичко изглежда , че там не са на подобно мнение .

" Аз съм капитан без контракт . Опцията да удължа договора си с Ювентус вече не е валидна . Искам да играя в Наполи , но те не ме искат . "

Канаваро коментира и провокативната тениска на Марко Матераци , която той показа по време на награждаването на ПрИнтер с трофея от Шампионската лига в събота . Тогава Матрицата показа тениска с надпис :

"Искате ли и това обратно ? " - и снимка на купата явно заяждайки се с за желанието на ръководството Ювентус да си възвърне отнетата титла в Серия А от 2006 г .

" Матераци може да носи каквито си пожелае тениски , но аз пазя своите Скудето медали вкъщи . "

3 коментара:

Unknown каза...

хаха, добре казано !!

neel каза...

И на мен много ми допадна , как Канаваро коментира тениската на Матераци .

FORZA JUVE !!!

Анонимен каза...

Ами явно някои са футболисти и печелят трофеи а други са куци коне и коментират тениските им. Ако и краката им бяха добри като устата нямаше да са на 7 място!