четвъртък, 20 май 2010 г.

ДЕЛ НЕРИ


" Искам още веднъж да благодаря на Ювентус за тази възможност . Ще се опитам да дам правилният облик на тима , който заслужава . Искам компактен тим , който да постига резултати . Това е трудна трудна работа , но аз имам желанието да се справя с нея . Ще работя с максимална ангажираност и искам резултати за да бъдат доволни феновете . Според мен това е най - правилния подход : Юве взе екип , който се доказал в миналото . Когато застанеш начело на такъв тим е нормално да има емоции в дебюта ти , но аз знам какво трябва да направя . Аз водя един отбор , който е победител . Трябва да върнем манталитета на победител в отбора . Това е най - голямото предизвикателство за мен в моята кариера . Ще работя здраво докато мечтата да върнем отбора в шампионски стил не се сбъдне . "

Няма коментари: