четвъртък, 27 май 2010 г.

ДЕЛ НЕРИ


Джиджи Дел Нери обяснява как ще подобри играта на отбора и вижданията му за новия сезон в подробно интервю за La Gazzetta dello Sport . Ето и най - важните пасажи :

Агресията и организация

" Как ще играе новия Ювентус ? Агресивно , изпълнително , организирано . Моята цел е да се направи цялостно подобрение в отбора и конкуренция за завръщането на славния Ювентус . Това , което поиска и президента . "

Андреа Аниели

" Андреа Аниели ? Той каза три думи : работа , работа , работа . Срещнах един млад мъж с голям човешки и технически смисъл , които разбира от футбола . Имам чувството , че съм избран лично , защото знае за какво става въпрос за живот , смърт и чудесата . "

НЕ революция

"Ако има революция ? Не , не изхвърляме детето с водата , за да се научи да плува . Тази група има стойности . Ще има промени и корекции , както и деформации , но чак революция не . "

Схема

" Коя схема ? 4 - 4 - 2 , но това не е задължително . "

Дел Пиеро и Буфон

" Бъдещето на Дел Пиеро и Буфон ? За мен са двама играчи , на които трябва да се разчита . Представляват класа и имат активи , опит и личностни качества . Успехите на новия Ювентус са свързани с Буфон и Дел Пиеро . "

Маркизио бъдещия капитан

" Кой ще е капитан на Ювентус ? Дел Пиеро харизматичния капитан на Ювентус . За в бъдеще мисля , Маркизио . Важен полузащитник вътрешен и външен , млад , с темперамент , което ми харесва . "

Диего

" Диего ? Аз не съм от типа треньори , който да градят отбора около играч . Това е лицето , което трябва да се адаптира към групата . "

Мело

" Фелипе Мело ? Говори се за един бразилец . Ще видим . Казвам това , екипът е стойностен . "

Амаури

" Амаури ? Вижда се , че през миналия сезон , може да даде много повече . "


Играчи , идващи от Генуа ?

" Играчи на Сампдория пристигащи в Торино ? Не знам, не зависи от мен . Нека поговорим за важни играчи , които ще се представят добре навсякъде . Настоявам обаче : Ювентус не трябва да се реформира погрешно , а да се моделира . "

Подкрепления

" Това , което поисках от Марота за подкрепления ? Бепе ме познава добре , знае кои играчи ми трябват . Де Челие определено класен , но ни трябват хора от по - висока класа , което да усили атаката . "

BIANCONERO страст

"Аз израснах в мита за Сивори и обожавана Бониперти . "

БЪДЕЩЕТО

" Моят Ювентус ще бъде агресивен , съсредоточен и организиран . Целта ми е да накарам нашите противници отново да се притесняват от Юве . Ювентус ще играе за победа - всеки път , навсякъде и по всякакъв начин ! "

1 коментар:

bobi turboto каза...

Този започва да ми харесва.