събота, 19 декември 2009 г.

Чиро Ферара


Днес в интервю Чиро Ферара заявява , че вижда грешките си , но те са част от развитието на всеки отбор и той като млад треньор има намерение да се учи от тях .
" Не мисля , че досега представянето ни е пълен провал , както твърдят някои хора . Това не е последната ми пресконференция начело на клуба . Не смятам да си търся извинения и съм твърдо решен да излезем от кризата . Аз съм тук за да си свърша работата и за да се развивам като треньор . Разбира се , направих някои грешки , но това е част от развитието . Чух , слуховете , за Хидинк , но доколкото знам той се чувства добре в Русия . Не се притеснявам за работата си и съм доволен от подкрепата от ръководството на клуба . Отборът е готов за мача с Катаня . Вярвам на играчите си и целта ни е да вземем трите точки . Подобни срещи са коварни и не съм спокоен в момента . Ако искаме да се борим за титлата обаче трябва да печелим точно тези двубои . "

1 коментар:

Анонимен каза...

не мисля,че Juventus е точното място за развитие на треньри,независимо кой са те.