вторник, 22 декември 2009 г.

ФЕЛИПЕ МЕЛО


Днес в интервю Мело казва , че на него се поставят задачи от Ферара , които не му влизат в работата и той е недоволен от възлаганата му позиция в отбора . След като бе сменен в 30 мин . на мача с Каляри и отказа да подаде ръка на Ферара , Мело днес коментира ситуацията така :
" Аз не съм режисьор . Ферара ми поставя неща , които аз не знам как да изпълнявам и не попадат в моите функции . Моята работа е да открадна топката и да я придвижа напред , а не да организирам играта на отбора , което зависи от другите . Мога да кажа , че и миналата година във Фиорентина никога не съм поемал инициативата и не съм организирал играта , защото това не е моя работа . Ферара винаги е знаел каква е моята позиция на игра и че аз се чувствам най - добре пред защитната линия а не в центъра на терена където да организирам атаката . "

Няма коментари: