неделя, 13 декември 2009 г.

Коментари след срамната загуба от Бари


ЧИРО ФЕРАРА :
" Очевидно за нас последните дни бяха трудни . Опитахме се да победим , но в крайна сметка си тръгнахме унизени от Бари , които са в много добра форма . Наистина ми е трудно да обясня какво се случи тази вечер . Наблюдавал съм много мачове през живота си , но този определено беше странен . Ние можехме да играем с часове и пак да не отбележим . Бари имаше три положения и те реализираха всичките . Когато трябва да се критикува отбора , аз съм първият , който го прави , но сега няма за какво да се карам на играчите си . Треньорът винаги е отговорен за поражението на отбора , така че аз отлично разбирам и чувам критиките по мой адрес , защото тези хора , които не видят игра вчера , никога няма да успеят да получат ясна представа какво се е случило на терена . Треньорът - е централната фигура във всеки клуб и е естествено , че той трябва да поеме отговорността за поражението начело на всички останали . Диего ? Ние трябва да го подкрепят в труден момент , той не трябва да се чувстват виновни за поражението . Диего е важен за нас футболист , но той е и чужденец , на който му трябва време да привикне в Серия А . Пропуснатата дузпа - това е грешка , която е правена от много други играчи .
Ние всички знаем , че Ювентус не играе така , както в началото на сезона . Така че екипът вече трябва да се подобри и да работи много върху себе си . Секо искаше да бъде близо до отбора и по този начин го подкрепят в труден момент . За съжаление, присъствието му на пейката , не донесе късмет . "
ЖАН КЛОД БЛАН :
" Днес видях един отбор , който искаше да вкарва голове . За да направим това , ние имахме много възможности , дори и след пропуснатата дузпа . Ако Диего бе вкарал , може би резултат на мача щеше да е различен . Той и Фелипе Мело се опитват да играят по възможно най добрия начин за отбора на Ювентус , но това не е много лесно с екипа на Юве . В момента ние просто трябва да продължим да работим усърдно и да се опитаме да бъде стабилни , което все още не се получава . Ферара ? Той е треньор на Ювентус и ние вярваме в него . "
ДАВИД ТРЕЗЕГЕ :
" Това бе е нещастна за нас нощ . Поражението от Бари не е сравнимо с поражението от Байерн . Мисля , че сега Ювентус е на прав път и е готов да се върна към победите . Мисля , че отборът състоящ се от голям брой играчи от класа , трябва да се намери изход от тази ситуация . . Тези мачове възникват веднъж годишно , вчера беше ред на Ювентус . Отборът създаде много шансове да вкара и полузащитниците играеха близо до нападателите и това е много важно за нас занапред . Да , имаме лош резултати , но Ювентус е на прав път . "
ДИЕГО :
" Мисля , че имахме добрe , защото ние създадохме много полужения за гол , които трябваше да използваме . Ние трябва да върви по сегашния курс , защото мисля , че следващия мач няма да бъде като този . Отборът сега трябва да запази своето единство , тъй като резултатът от мача е ясно , че е несправедлив . Дузпата ? Ударих много зле , въпреки че бях сигурен , че ще вкарам , но такива моменти се случват на всеки играч . Имах добра възможност да променя резултата , но уви , аз не можах да направя това . Промяната на схемата ? Аз не знам , аз и преди съм играл на същата позиция . Вчера играх в зоната в която се чувствам най - добре . Въпреки това , аз съм само част от отбора , все пак , най-вероятно съм важен за него . Когато аз показвам добър футбол , тогава и отборът играе добре . "

Няма коментари: