понеделник, 28 декември 2009 г.

Бетега


Новият вицепрезидент на Юве Роберто Бетега е дал днес пресконференция на клубната база на тима във Виново . Славният нападател обещава , че ще направи всичко възможно , за да помогне за възраждането на любимия си отбор .
" Ювентус за мен винаги е значел всичко в живота . За мен винаги този отбор е бил на първо място и сега съм тук , за да поема голяма отговорност и да възобновим машината да работи . Това е един вид рестартиране . В последните три месеца не виждаме истинския Ювентус и трябва да разберем причините за този упадък . Аз знам едно - титлите се печелят на терена . Убеден съм, че момчетата , много от които играят и днес , спечелиха тези две титли на игралното поле . Говоря за Буфон , Дел Пиеро , Канаваро , Ибрахимович , Трезеге , Каморанези . Не обичам обаче да съм под светлината на прожекторите , а искам да си върша работата . Нека не се ровим в миналото . Било каквото било . Нека гледаме само напред . "
Ето и какво казва Жан Клод Блан :
" Бетега ще заема ръководна длъжност в областта на спорта и маркетинга . Това е решение , което взехме за подобряването на нашата организация на спортно ниво . Искахме да ангажираме Роберто в дългосрочен план и подписахме споразумение за най - малко 30 месеца . "

Няма коментари: