четвъртък, 29 април 2010 г.

Андреа Аниели : " Гордея се с тази роля "



След като стана ясно , че ще е новия президент на Ювентус , днес Андреа Аниели е дал кратка пресконференция . Пред журналистите е било обявено , че встъпването му в длъжност , ще се проведе в края на текущия сезон . Андреа Анели е бил представен от Жан Клод Блан , които заявява :

"Това е едно ново начало . Пристигането на Андреа Анели е чудесна възможност за мен и за Ювентус . Това е естествено събитие , вълнуващо и историческо . След четиридесет години , друг Анели след баща му се връща в Ювентус , като президент в съответствие с традициите и историята , който се свързва с компанията на тази фамилия . Чувствителен момент като този , да работят заедно с Андреа ще бъдат решаващ за бъдещето и сме убедени , че ще се справим добре . "

Ето и първите думи на новия президент на Ювентус Андреа Аниели :

" За мен това е един много вълнуващ ден . През последните месеци се правиха различни спекулации за бъдещето на Ювентус , което се отразяваше на семейството . След обявяването на братовчед ми , мисля , че е правилното за мен да дойда тук днес , за да приема първо вашите поздравления . Моето назначение е доказателство за единството в семейството . Блан и ще продължи да бъде изпълнителен директор . Той ще обхване оперативното управление на дружеството на 360 ° и ще се грижи най - вече за развитието на приходите и строителството на новия стадион . Мисля , че може да има важен принос в разработването на тази компания и резултатите от любимите ми отбори . Това е един сложен маршрут , който ще започне с укрепване на структурите на всички нива , бизнеса и спорта . Историята на семейството ми е свързан с историята на този отбор в осемдесет и четири години назад . Баща ми беше президент почти петдесет години , но близостта до Ювентус винаги е била много силна . Аз не искам да се сравяваме с тогава , а с утрешния ден . Аз съм горд да дам своя принос , сега това е един кръг , който се затваря . "

Няма коментари: