неделя, 25 април 2010 г.

ДЕЛ ПИЕРО СРЕЩУ ДЗАКЕРОНИ






Ето и реакцията на капитана на Ювентус Алекс Дел Пиеро , срещу поредната фрапираща грешка на Дзакерони , които искаше да го смени в 79 мин . и на мястото на Алекс трябваше да влезе Салихамиджич . Точно преди да бъде обявена смяната и да бъде спряна играта , Маркизио бе получил травма . Дзакерони не се съобрази с това , че това му е последна смяна и след като Маркизие бе с травма , ако бе сменил Дел Пиеро Юве оставаше с човек по - малко . Алекс отказа смяната и видимо много ядосан сочеше на Дзакерони контузения Маркизио . След реакцията на Дел Пиеро , Дзакерони бе видимо много ядосан на нападките и високия тон на Алекс .

" Аз махнах капитанската лента , за да отида и да я дам на Буфон . Видях Клаудио на земята , имаше един момент на объркване , защото смяната вече бе обявена . По -добре по този начин , защото това беше последната смяна и ние трябваше да играем 10 минути с човек по - малко . Аз бях много разочарован и не трябваше да бъда заменен в мача с Интер миналия петък и аз го казах още тогава . Това не е това , което ме смущава , всеки има своите убеждения и сега всички играчи на Ювентус трябва да направим всичко възможно .Четвъртото място ? Трудно е , но ние трябва да го направим . Спечелихме днес и ние сме щастливи , но ние сега трябва да направим това и в следващите три мача и да стискаме палци . Ние трябва да да чакаме нашите конкуренти да сбъркат . "



БРАВО КАПИТАНЕ САМО ТАКА !
ПОКАЗА МУ ЧЕ НЕ Е НАЯСНО С МНОГО НЕЩА !

UN CAPITANO !!!

Няма коментари: