вторник, 27 април 2010 г.

Трансфери


Бонучи е един от най - добрите защитници в Серия А през сезон 2009 / 2010 и за никого не е изненада , че големите клубове начело с Ювентус изявяват желание да го имат в състава си . Ето какво казва и агента на играча :
" С огромните си качества е нормално големите клубове да се интересуват от Бонучи . В момента няма преговори с нито един отбор , но мога да кажа , че трансфер в Ювентус или Интер няма да е изненада за никой и е извън всякакво съмнение , в предвид страхотното му представяне . "
Ето и какво казва самия Бонучи :
" Въпреки че аз не знам нищо за бъдещето си понеже половината от правата на моя договор са собственост на Интер , през юни те ще бъдат принудени да преговарят с Бари . Трябва да отбележа , че за мен ще бъде чест да бъде част от Ювентус Торино . Въпреки това , аз все още съм футболист Интер и Бари . Аз наистина харесвам Жозе Моуриньо , той е страхотен треньор и един добър човек . Би било много интересно да се играя в отбор под негово ръководство . "

Няма коментари: