събота, 18 юли 2009 г.

ФЕЛИПЕ МЕЛО


Не съм продажник !



"Враждата между Фиорентина и Ювентус е много голяма, но аз съм професионалист ." - казва Мело . "Много хора ми лепнаха етикета на продажник , но случаят не е такъв. Ювентус просто дойдоха и платиха клаузата в моя договор за откупуване. Офертата бе прекалено добра за Фиорентина , тъй като те платиха само осем милиона евро за мен . Някои фенове не могат да разберат как мога да напусна само след един сезон и да подпиша с най-големия враг . Аз обаче знам, че повечето от тях ще оценят моята помощ за борбата към място в Шампионската лига за втори пореден сезон . Ще видим обаче как ще се отнесат към мен , когато дойда с Юве във Флоренция. Ако ме освиркват като Баджо и Киелини , аз няма да правя нищо , а ще си играя играта и ще дам своя принос за евентуален успех на Ювентус". - завършва новото попълнение на Юве .

Няма коментари: