петък, 17 юли 2009 г.

Пинзоло



Според Tuttosport Канаваро е бил посрещнат много добре .
Фабио Канаваро е получил солидни аплодисменти на тренировъчната база в Пинзоло . В лагера на отбора вече са пристигнали и Буфон , Каморанези , Киелини и Якуинта .

Аз разбирам огорчението на тези няколко почитатели, които все още са против мен - казава той - но това не е хубаво завръщане след три години в Юве и да видим , че не всички са щастливи от моето завръщане. . Особено след това, решението да отиде в Реал Мадрид , направени в пълно съгласие на ръководството . Аз съм тук, готови да се борят за победа . Отбора е силен и са направени важни покупки , за да се подобри класирането от последния сезон . Аз съм тук да се бор и да спечеля отново. " - думи на Канаваро .

Ето и снимки от тренировката :


Няма коментари: