сряда, 29 юли 2009 г.

ДИЕГО


Диего казва днес в интервю за Tuttosport :
" Това беше специален гол и се надявам , че ще е един от многото които ще вкарам за Ювентус . Мисля , че за мен това беше добра вечер . След два месеца без да играя успях да вкарам гол и това ме прави много щастлив . Чака ме още много работа , за да мога да играя още по - добре . Ако погледнем нападателите на Юве , ще видим четирима играчи от най - високо ниво . Вчера си паснахме много добре с Якуинта и Трезеге , с такива играчи нещата стават лесно . Вчера играх на същата позиция на която играех и в Германия и това много ми помогна , тази схема на игра е много добра за мен . "
На въпрос как би се сработил с капитана Алекс Дел Пиеро , Диего казва :
" Аз не съм тук , за да се конкурирам с Дел Пиеро . Аз съм тук , за да помагам на отбора да печели и да подобрявам играта си . Дел Пиеро е един от най - добрите футболисти в света и заслужава голямо уважение от всички . Той е специален играч . Моята цел е да печелим и не се интересувам от пари и други неща . Ще се постарая да изградя добра кариера в Ювентус , но това става бавно и не е лесно . За създаването на добра кариера има много стъпки , а аз съм се съсредоточил върху първата - да играя добре и да помагам на Юве да печели . Световното първенство наистина е другата ми голяма цел , защото досега не съм имал възможноста да участвам , но аз съм фокусиран на 100% върху играта си в Ювентус . Ако играя добре в Юве , ще бъда повикан и в националния отбор на Бразилия . "
За турнира " Peace cup " Диего казва :
" Сега за нас на първо място стои да вземем Купата на мира . Ние все още не сме в идеална форма , но мача с Реал Мадрид е специален , както винаги . Ние ще играем за победа , защото нашата цел е купата . Не е възможно отбор като Ювентус да играе в турнир само заради участието . Играчите на Юве играят винаги за победа . "

Няма коментари: