понеделник, 20 юли 2009 г.

Канаваро


ЮВЕНТУС ВИНАГИ Е СТОЯЛ НА ПЪРВО МЯСТО ЗА МЕН

Днес на пресконференция Фабио Канаваро изказа своята позиция отностно напускането на Ювентус . Неговото преминаване в Реал все още не може да бъде простено от тифозите . Пред италианските медий той каза :
" Нямам проблем да се изправя пред предизвикателствата . Преди три години аз бях първия играч , които пожела да остане в Ювентус , но се разбрахме с Блан и аз се съгласих да отида в чужбина . Това стана защото нямаше да има проблем да бъда трансфериран в голям клуб . "
Канаваро е подчертал думата " чужбина " на журналистите .
" Много съжалявам , защото такива неща не правят един играч щастлив . Всичко , което стана се дължи на неправилното тълкуване на някой мой интервюта . Когато съм говорил за Наполи и Ювентус , за мен Юве винаги е стоял на първо място . Когато Секо и Блан се свързаха с мен аз им казах да говорят с моя агент и не съм говорил за пари . За мен на първо място стоеше завръщането ми в Ювентус , за да печеля победи . "
"
Много от привържениците на Ювентус продължават да ме подкрепят и смятам, че разговор с останалите ще може да разреши проблема. Целта ми е да дам много на Юве, но и не очаквайте този Канаваро от 2006 г."



Няма коментари: