четвъртък, 13 август 2009 г.

Трезеге


"Две години без трофей са твърде много за отбор като нашия . "


Днес в Tuttosport Давид Трезеге казва , че е изключително доволен от отношението към него от страна на ръководството на тима , треньора и съотборниците .
" Думите на Елкан за мен са много важни и много ме мотивират . Аз искам да дам своя принос към отбора и да спечелим нещо значимо през новия сезон . Нашия отбор е е в състояние да се конкурира за титлата в Италия и другите турнири , новите играчи са много ентусиазирани и дават всичко от себе си за тима . Всичко това , ще се види на терена в началото на новия сезон . Ферара е много важен за мен , аз го познавам още като играч . С него се разбираме перфектно и той дава кратки и ясни нареждания по време на игра и тренировка . Той разговаря с мен и ми помогна да осъзная това , че съм дал много на Юве и че има още с какво да бъда полезен на отбора . "
За конкурентите Трезеге казва , че всеки си има слаби страни и те могат да се използват , но най - важното за един отбор е колектива и именно с това Ювентус превъзхожда конкурентите . Трезеге споделясъщо , че две години без трофей за отбор като Ювентус са много и тази година отбора трябва да спечели нещо . Той коментира , че новите попълнения са изключителни футболисти и много , ще помогнат на отбора . Много важно според него е и желанието на целия отбор да печели и да се докаже като тим . Трезегол казва , че Юве разполага с качествени играчи във всички зони и конкуренцията , ше окаже голямо влияние върху това Ювентус да се представя много добре през новата кампания .

Няма коментари: