понеделник, 24 август 2009 г.

След мача с Киево


Треньорът на Юве Чиро Ферара казва след мача , че неговият тим е изиграл перфектно първо полувреме :
" След почивката имаше някаква умора и започнаха да се появяват пространства между полетата . Киево е отличен отбор и ни създаде проблеми на терена . Не успяхме да им отбележим на контраатака . Щастлив съм от победата , беше важно да започнем с успех пред нашите фенове . "
Диего коментира слвд мача , че е играл добре , но все още не се е адаптирал с италианския футбол и има още какво да даде на Юве . Според него атмосферата в тима е страхотна и всички се разбират много добре .
" Знаехме , че ще е трудно , но в Италия няма лесни мачове . Киево е добре организиран отбор , труден за побеждаване . В крайна сметка обаче ние бяхме по-добрият тим на терена и заслужено се поздравихме с трите точки . Доволен съм от дебюта си . Вече навлизам във форма . Имам да извървя още дълъг път , докато достигна максимума си , но вече се чувствам готов за това и не ме е страх от когото и да е . В Германия вкарвах по 12-13 гола на сезон и мисля , че ще мога да запазя този рекорд и в Италия . Първата ми цел обаче е да спечелим Скудетото , индивидуалните статистики са на втори план . "
Якуинта от своя страна коментира :
" Не е казано, че ако Дел Пиеро беше здрав , щеше да играе той . Това го твърдят журналистите . Всеки трябва да се доказва на терена , а за мен говорят головете . Чувствам се добре и се надявам да продължа да играя добре . Имаме още какво да подобряваме. Трябва да започнем да довършваме съперника с втори гол. Важното обаче бе да започнем с победа . "

Няма коментари: