събота, 22 август 2009 г.

Диего


Днес Диего казва в интервю за Goal.com , че другите двама бразилци Амаури и Мело са много класни играчи и това много , ще помогне на отбора . Диего казва , че тима ще направи всичко , което е нужно за да триумфира в края на сезона . За това , че е сравняван с легендарни футболисти на Ювентус като Платини и Зидан той казва :
" Първо съм много горд , че съм сравняван с такива велики играчи , за мен тези футболисти са пример за подръжаване . Разбирам , че все още има много какво да направя за Ювентус и се надявам , че един ден ще постигна същия успех с тима на Юве . Откакто пристигнах в Ювентус , към мен има много любов и внимание . Феновете са просто страхотни ! "
За Алекс Дел Пиеро той казва :
" Дел Пиеро е легенда на клуба . Без съмнение той е пример за подръжание . От такива играчи като него винаги има какво да научиш . Той е в клуба вече много години и може да ми помогне и да ми покаже пътя , по които аз мога да вляза в историята на Ювентус . "

Няма коментари: