четвъртък, 13 август 2009 г.

Чиро Ферара


Треньора на Юве днес коментира ситуацията около Кристиано Занети и предстоящата среща с Интер и Милан в турнира Tim .
" Когато получих поста треньор на Юве ми казаха , че Занети е играч на които може да се разчита . Неговата работа за отбора много ми допадаше . Миналата седмица той дойде при мен , за да ме попита каква е сиуацията в халфовата линия . Аз му отговорих , че с привличането на Фелипе Мело конкурвнцията се увеличава , но ще има място за всеки . След разговора ни той изглеждаше доволен , но след това отиде да разговаря с Алесио Секо . След това всичко се промени и това е очевидно и ми казаха да не разчитам на него за мача с " Примавера " . Всеки носи отговорност за думите и постъпките си и аз не искам да съдя никого . "
За предстоящите мачове с Милан и Интер , Ферара казва :
" С Интер и Милан никога не е имало приятелски мачове и ние , ще дадем всичко от себе си , за да спечелим този турнир . Както ние , ще дадем всичко от себе си така и те , ще ни се противопоставят и турнира ще е много оспорван и интересен . Ние никога не сме побеждавали в този турнир , но винаги има първи път . На терена , ще има два различни отбора на Ювентус , защото искам да изпробвам две схеми на игра , но всичко това аз ще съобразя със съперника и така ние , ще сме много по силни и конкурентни . "

Няма коментари: