вторник, 18 август 2009 г.

Дел Пиеро

" ИСКАМ СКУДЕТОТО И СВЕТОВНАТА ТИТЛА "

Днес капитана на Ювентус Алекс Дел Пиеро споделя пред Tuttosport , че основна цел за него е спечелването на Скудетото с Юве и добро представяне , за да може да получи повиквателна за националния отбор на Италия и отново да спечели световната титла .
" Ентусиазъма и страста са основата за нашите бъдещи успехи . Винаги съм мечтал да играя футбол и да стана футболист и мечтата ми е реалност . Националния отбор на Италия е едната от целите ми и за да бъда повикан отново трябва този сезон да се представя на още по - високо ниво в Ювентус . Имаме страхотен отбор и искаме да спечелим титлата в Италия , всички сме много концентрирани и работим здраво за това . "
За треньора на Ювентус и негов бивш съотборник Дел Пиеро казва :
" Той беше много добър играч , а и сега прави много за отбора . Работи с ясни цели със самочувствие и е много предприемчив човек . Аз очаквах , че рано или късно той ще стане треньор на Ювентус . С него работим много отговорно и професионално , аз много го уважавам и уважавам неговото мнение и съвети . Той млад човек и доскоро играеше , което много помага , защото стои много близо до отбора и играчите и има положително влияние върху всички в тима . "

Няма коментари: