неделя, 30 септември 2012 г.

Коментари след мача с Рома


Матри

" Този гол свали напрежението от раменете ми, тъй като вече няколко месеца не се бях разписвал. Радвам се, че той дойде при тази хубава победа. Надявам се сега да играя и в Шампионската лига, но решението за това е на треньора. Признавам си, че при изстреля за гола не уцелих добре топката, но може би този тип попадения са запазената ми марка. "

Бардзали

" Ние свършихме много работа и сме доволни от резултата. Изиграхме отличен мач. Всички в отбора сме много доволни. Рома не е лек съперник и имаше не малко опасения преди началото на срещата. Разбира се, през второто полувреме можеше да играем по-уверено, но все пак постигнахме желания резултат. Тази победа ни вдъхна допълнителна увереност. Защо се увличам често в атаки? Винаги когато имам енергия се включвам в нападение, ние сме отбор и трябва да си помагаме . "

Клаудио Филипи

" Разбрахме се както преди , така и след мача аз да отговарям на въпросите на журналистите . Карера ме помоли , аз да поема нещата с пресата . Кой знае , може би ще продължим така , като талисман . Всичко , което се случи на терена е резултат от многото работа и труд на Антонио Конте и отбора . Срещата за нас не беше лека , съгласен съм че имахме добър старт и можехме да направим каквото поискаме . Този Ювентус е агресивен и напада много и представянето на тима е резултат от многото работа през седмицата . Бендтнер , ще получи отново своя шанс , но в момента на нас ни е нужен повече сигурност и за това залагаме на играчи , които могат да ни осигурят някаква гаранция . " 



Джовинко

" Във Флоренция се представихме не много добре и сега трябваше да се представим добре и да победим . Головете ? Радвам се , че Матри вкара , защото той преживяваше един не добър период . Хубава е , когато нещата се получават . Днес празнуваме победа , но от утре започваме да мислим за Шампионска лига . "

Няма коментари: