петък, 28 септември 2012 г.

Мирко Вучинич


" Това не е мач като срещу останалите отбори за мен. Но за мен единствената мисъл е за победата. Всички в Ювентус тренираме и играем само, за да печелим. Рим е много горещ град, но тук в Торино нещата са различни. Оставят те да живееш спокойно. В Рим имаха много приятели и още ги имам. Чух се преди тренировката с Де Роси и ще го прегърна преди мача. Но на терена както винаги ще сме врагове. Играли сме с него много пъти на плейстейшън, но сега ще е различно. Пирло уморен? На мен ми се струва добре, той е единственият играч, срещу който винаги има двама съперници, а понякога и трима. За мен той е изключителен. Със Земан вкарах 19 гола в първенството и мога само да му бъда благодарен. От него научих много, но после продължих да израствам и всеки треньор ми помогна. Освалдо? Той е играч, който ми харесва като стил. Има всичко - техника, сила, удар, дрибъл. Но от Рома най-много се притеснявам от Тоти. Всички знаят какви са качествата му. "

Няма коментари: