неделя, 23 септември 2012 г.

Коментари след победата над Киево


Масимо Карера 

" Момчетата отново играха добре . На нас не ни беше леко , защото Киево играеха затворено . Трябваше ни време , но в края ние заслужено победихме . Ние не спряхме да атакуваме след вторият гол - такъв е манталитета на нашия отбор , ние винаги търсим начин да отбележим . Трябва да продължаваме така , за да станем още по - добри . Куалярела ? Той се намира в страхотна форма в този момент и го доказа . Радвам се за него , а също и за другите играчи , които започнаха като титуляри - Погба , Лусио и Исла , които също играха много добре . " 

Куалярела 

" Тази седмица е една от най - щастливите в моя живот . Аз исках да докажа , че съм готов и успях . Несъмнено беше страхотно да чуя аплодисментите на феновете , когато бях заменен и им благодаря . Това значи , че оправдах очакванията Дали , ще попадна в състава в мача срещу Фиорентина във вторник ? Ще видим , уверен съм , че съм готов . Всичко зависи от избора на треньора . "





Няма коментари: