сряда, 15 февруари 2012 г.

Антонио Конте за мача с Парма


" Съдийте се страхуват да свирят в полза на Юве . Направихме мач , в който ние доминирахме и съжалявам , че не спечелихме среща като тази . Браво вратаря Паварини . И дори днес има нещо , което трябва да бъде преразгледано по отношение на отсъжданията . Аз видях няколко ситуации : за Парма беше симулация , а фала срещу Джакерини говори сам за себе си . В този момент те се страхуват да отсъдят дузпа за Юве . Една в 22 мача . Съдийте се страхуват да свирят дузпа в полза на Ювентус и това е очевидно . Тази статистика е тревожна . Ние  сме отборът , на който са свирени най - малко дузпи от всички тимове . Искам справедливост и искам от арбитрите да не се притесняват да свирят дузпа за Ювентус . Погледнете статистиката .  Това са две загубени точки . Вучинич? Радвам се на работата , която свърши , но трябва и да бележи . Отборът  работи много , но вместо две точки от срещите с Парма и Сиена , трябваше да вземем шест !  Аз не мога да приеме това - съдията трябва да е мъж , за да свири дузпа в 90 минута . Те се страхуват да свирят нещо в полза на Юве . Защо ? Аз не искам подаръци , a да се отнасят към нас с уважение . "

4 коментара:

wonderfull91 каза...

В всеки мач който прайм ХИКС играем мн зле а Конте излиза с изявлението Играхме страхотно ... Срещу слаб отбор до сега нямаме нито 1 добър мач ... най добрите ни мачове са срещу Интер Милан Фиорентина и Удине .. с Наполи те ни убиха просто .. а с слабите трагедия .. Каква дузпа искаш ти от 10 слаби отбора не можеш да надиграеш нито 1 та камоли да ги бием ... Не съм критичен към отбора а към Конте и смените са му ужасни както едно време на Анчелоти Милан падаше а той пуска защитници нещо подобно и ние правим падаме а правим смени 90 мин и то защитник ..

neel каза...

Дел Пиеро беше нужен още в началото на второто полувреме . И смяна на Видал или Маркизио и нещата според мен щяха да са различни .

wonderfull91 каза...

Съгласен . според мен Дел Пиеро бе най подходящ . Джакерини на мястото на Видал и Касерес на Есте .. това според мен трябваше но все пак си има трениор ще го видим до кога ще се излага . Като се замисля не съм виждал в никои отбор до сега най добрите му играчи да търкат трибуните 22 мача .. И Диего трудно се климатизира ама изигира 38 мача ... Все едно Руни и Нани да са на трибуните 22 мача ужас .. да се замисли малко .. Да не говорим че пуска доста по неталантливи абе ко да ги плюя то ми писсна вече аз гледах сега Милан и просто няма ко да кажа 1вото полувреме 3 удара 3 гола ...

neel каза...

Ако Конте не направи промени в състава , следващия мач , ще е същата мъка .