понеделник, 23 януари 2012 г.

Антонио Конте


Ето как Конте  коментира изказването на Елиа , че не е с травма , а треньора го остави извън групата за мача с Аталанта .

" Лекарят ми каза , че Елиа не може да играе , защото той има проблем в коляното . Говорил съм с Eлиа и той се адаптира трудно, което е разбираемо , като се има предвид , че той е дойде от чужд шампионат и не говори езика . Много от играчите в миналото са имали подобни проблеми , като Платини или Зидан . Самият аз бях в кома в продължение на една година , преди да се адаптирам  в света на Юве ... "



12 коментара:

Семигод каза...

Еми хайде помогни му да се адаптира нека не са напразно хвърлени 10 милиона все пак е най-качественото крило. Нормално е да е сърдит момчето играе му се, освен това по този начин ще пропусни и Европейското като не влиза дори в групата.

wonderfull91 каза...

хахаха мисля че е доста смешно .. 2 мача игра и ги прай луди .... как може да каже че не е във форма ... и още се адаптира .. пфа.. едва ли е това .. Джакерини и той ги мачка а седи резерва ..

neel каза...

На това му казват " треньорска контузия " . Незнам каква е причината , но ме съмнява да е проблем с езика и адаптирането .

wonderfull91 каза...

Мисля че има играчи в Юве които имат акции в клуба и за това не пускат други :D xayxayxa Пепе е главният :D от 5 години се чудя защо слабите играят а добрите са резерви и вече си отговорих ... :D

Семигод каза...

хахахаха добър извод, но силно се надявам тази тенденция да приключи скоро..

wonderfull91 каза...

Мда аз това го твърдя вече 3 4 години явно са с връзки в Юве .. Явно са новите Зидановци че са несменяеми титуляри ..

Анонимен каза...

пич , ходи се лекувай ;) !!!

wonderfull91 каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.
neel каза...

Не мога да рзбера , защо е нужно да се обиждате и да се карате . Всеки има право на собствено мнение и се радвам да дискутираме и обсъждаме теми свързани с Ювентус . Моля спазвайте добрия тон , все пак всички обичаме и подкрепяме Ювентус . Моля , всеки който коментира да се регистрира в блога , не е толкова сложно . Важно е за мен да има повече "Последователи" в блога .
Благодаря !

wonderfull91 каза...

Нервят ме ей такива дето сиг 1 мач не са гледали на Юве !

Alesandro Del Piero каза...

Не му обръщайте внимание на тоя анонимния , тва е някакво хейтърче което си избива комплексите по форумите ;) доколкото Елия пича е зверски добър и според мен е по добрия вариянт от бълхата от тоскана Джакчо.Сега след контузията на Пепе според мен ще получат шанс за изява и той и Красич !Форца Юве !

Анонимен каза...
Този коментар бе премахнат от администратор на блога.