понеделник, 19 октомври 2009 г.

Трансфери


Много ми хареса коментара на един фен на Юве в един италиански форум , където ставаше въпрос за трансферите в Ювентус . Ето как би желал той да се действа на трансферния пазар :

Да бъдат продадени : Legrottaglie (4 mil .) , Molinaro ( 4 ) , Grygera ( 5 ) , F.Melo ( 20 ) , Camoranesi ( 10 ) , Amauri ( 20 ) , Iaquinta ( 17 ) , Poulsen( 7 ) = 87 milioni
87 + budget 40 milioni = 127 milioni

Да бъдат привлечени : Vidic ( 20 mil ) , Rafinha ( 10 ) , Criscito ( 7 ) , M . Veloso ( 15 ) , Villa ( 40 ) , Kjaer ( 12 ) , Gignac ( 15 ) = 119 milioni
Много смело , но все пак това е мнение и виждане на един фен . Всеки един от нас си има своите желания за определени играчи в състава . Според мен привличането на качествен защитник поне един е много важно . По добре би били да привлечем двама или трима защитници и да продадем Легроталие , Молинаро и Григера . Отново според мен обезателно трябва да продадем Поулсен , а защо не и Тиаго . Според мен Каморанези , Амаури , Мело и Якуинта имат място в отбора . На всички е ясно , че през зимният трансферен прозорец , ще трябва Ювентус да бъде подсилен . Според мен трябва да се направи сериозно прочистване на отбора . Като задължителни трансфери на играчи на Юве според мен са Молинаро , Легроталие , Григера , Поулсен и Тиаго . За тях Ювентус може да получи сериозна сума около 30 мил . евро . За тези пари можем да вземем поне двама - трима много качествени и переспективни играчи . Все пак ние феновете можем само да мечтаем и да изразяваме своето мнение , а ръководството на Ювентус , ще реши какви играчи да бъдат привлечени . Дано да са футболисти , които да заживеят с духа на Ювентус и да милеят за отбора и неговите фенове по целия свят . FORZA JUVE !



1 коментар:

Ceci каза...

Якуинта не бих го продал и за 37!