вторник, 27 октомври 2009 г.

Джон Елкан



В интервю за La Gazzetta dello Sport Джон Елкан коментира състоянието на Ювентус .
" Имаше някои добри мача в Рим и Генуа , отборът игра страхотно . Но истината е , че отборът трябва да играе . Доверете се на Ферара . Да аз вярвам в него и екипа , който сме създали . Убеден съм , че сме в правилната посока - спечелихме последните мачове и това ме прави щастлив . Ние имаме напредък в Серия А , в Шампионската лига , второ и трето място в шампионата . Сега чакаме за победата . Аз не съм доволен от второ място в шампионата , а един четвърт финалите в Шампионската лига няма да ни е достатъчен , ние искаме повече . Ние направихме важни стъпки за създаване на отбор с играчи от висока класа . Диего , разбира се , би се харесал на дядо ми , защото имаме много трудно първенство и той все още не е направил своето шоу . Той - шампион , той ще донесе креативност на терена . "

Няма коментари: