сряда, 14 октомври 2009 г.

Маркизио


След претърпяна операция на менискуса сега за Клаудио Маркизио следва трудния период на възстановяване и терапия . В интервю за Tuttosport той споделя :
" По това време трябваше да съм в Коверчано , а сега съм във Виново . Това е първия следоперативен период от кариерата ми . Целта е да бъде готов до средата на ноември . Ще се възстановявам без бързане . Това , което ме интересува най-много , е да съм доволен как вървят нещата . На другия ден след операцията бях малко зле , но сега вече ходя без патерици . Веднага започнах с физиотерапията . Оправям се благодарение на обичта на хората в черно - бяло . Получих много признателност , особено от феновете . Всичко това ме прави много щастлив и мога само да благодаря с обич към всички онези , които са близо до мен . "

Няма коментари: