петък, 30 октомври 2009 г.

Дел Пиеро


В публикация на официалния си сайт и цитиран от Tuttosport , Алекс Дел Пиеро коментира победата над Сампдория и новия президент на Ювентус .

" След мачът срещу Сампдория можем да погледнем към бъдещето с голям оптимизъм , отборът даде всичко и награди резултат изпълнението на ангажимент , в игра срещу труден противник . И сега идва срещата в Неапол . Аз бях на трибуните, но скоро , много скоро аз ще се завърна до моите съотборници . Трите точки срещу Сампдориядоидоха в много важен момент за клуба . Това е седмицата на предаването на президентския пост между президента Джили и настоящ президент Блан . Бих искал да му благодаря много за това , което той е направил в тези трудни години за това , че воюва заедно с нас , за да постигнат най-добри резултати и да излезе от най-трудния период от нашата история и за мен лично той ме подкрепяше през тези три години . Наследникът Жан Клод Блан също бе с нас от серия Б , но на друг пост и е запознат много добре с нещата в клуба . Бих искал да му пожелая успех на новия президентски пост , на него и всичките му служители , за постигане на целите на и извън терена . С надеждата , че винаги нещата , ще вървят като в сряда вечер ... "

Няма коментари: