събота, 20 октомври 2012 г.

Коментари след победата над Наполи


Мартин Касерес 

" Това беше много труден мач срещу отбор, който имаше толкова точки, колкото и ние. Ние заслужавахме да спечелим и съм щастлив, че го направихме. Трябва да похваля съотборниците ми, за добрата игра. Отборната етика е огромна и тези, които влязат от пейката, за да променят нещата, са ключови винаги за Ювентус. В нашия отбор няма титуляри и резерви. Аз влязох за около 15 минути днес и вкарах. Погба направи същото. Доволни сме, че помогнахме на отбора. Победата е хубава, но тя носи само 3 точки. Не се променя нищо що се отнася до битката за скудетото. "

Пол Погба

" Честно казано не помня голяма част от нещата около гола. Погледнах директно към семейството ми на трибуните, за да посветя този гол на тях. Винаги опитвам да направя най-доброто, на което съм способен. Играл съм и като централен полузащитник и отдясно, но най-важното е да играя. Горд съм, че играя за Ювентус, и че се справям добре тук. Когато ми изтичаше договора с Юнайтед имах оферти от Милан и от няколко английски клуба. Но избрах Ювентус, защото толкова много френски играчи са играли тук. Виейра беше един от тях и той ме посъветва да взема това решение. Наистина бях привлечен от проекта, който ми представиха и това, което очакваха от мен. "


Няма коментари: