неделя, 14 октомври 2012 г.

Топ нападател


Според информациите в италианските медии , ръководсвото на Ювентус ще направи всичко възможно да осигури топ нападател през зимният трансферен прозорец . Обобщената информация от няколко италиански медии е , че като варианти начело на списъка са :

 Фернандо Йоренте 

 Роберт Левандовски 

 Пабло Освалдо  

През януари , ще трябва да се действа много бързо на трансферния пазар и поради тази причина ръководството на Юве в лицето на Марота и неговият екип , вече задвижват нещата около преговорите за предстоящите евентуални трансфери . Според някой информации , ако нещата с Йоренте , Левандорски и Освалдо не се получат , ръководството на Ювентус може да си осигури нападател от Манчестър Сити , но цената ще е много висока , като се вземе в предвид , че Манчини желае в редиците си Артуро Видал .След като не успяха да вземат Дениеле Де Роси , сега англичаните искат Видал и възнамеряват да привлечат Йоветич , което автоматично прави продаваеми Тевес или Джеко . Не се изключва вариант за размяна на Видал за някой от двамата , но добрата новина за всички фенове на Ювентус е изявлението на Марота , че Маркизио и Видал са непродаваеми . Според някой анализатори , Алесандро Матри ще бъде трансфериран веднага след привличането на нов нападател и дестинацията най - вероятно ще е Сампдория . Тимът от Геноа предлага 12 мил . евро за Матри , цена за която най - вероятно той ще бъде продаден . Единственият вариант , според запознати , Матри да остане в тима е привличането на Пабло Освалдо , защото в сделката за него се очаква да бъде предложен и Фабио Куалярела , което автоматично , ще осигури място на Матри в Юве . 
Ако не бъде привлечен нападател от топ класа , ръководството на Ювентус има резервен вариант за подсилване атаката на тима . Не един а дори три варианта и те са :




 И тримата нападатели са млади и переспективни , но са преотстъпени в други тимове и при нужда един или двама от тях може да бъдат върнати в Торино .
Най - добрият вариан според мен е да вземем един от тримата Йоренте , Левандовски или Освалдо . Матри и Куалярела ако може да бъдат използвани като разменни монети в трансферите или направо да бъдат трансферирани през януари и да бъдат върнати две от младите момчета в тима - Чиро Имобиле , Боакие или Габиадини . По този начин , ще имаме сила в атаката с топ нападател плюс бъдеща звезда в лицето на някой от младите ни нападатели .

3 коментара:

bobi turboto каза...

Напълно съ съгласен с това мнение.

Семигод каза...

аз не точно! :) Не съм сигурен в статута на Освалдо като топ-нападател и също така не виждам особена разлика между него и Куалярела, ако на вторият му се даде повече време за игра ще видите как головата му сметка ще се увеличи драстично (мое мнение) :). Според мен най-добрият вариант е Йоренте+Имобиле и продажбата на Матри(въпреки , че ми е много симпатичен и съм благодарен от показаното му в Юве особено в онзи злоюастен сезон на прибличането му).А също се чудя не е ли редно да се даде 1,2 мача шанс и на Бендтнер не е добре да се зачерква без да му е даден никакъв шанс за изява....

neel каза...

И аз съм за това на Бендтнер да му се даде шанс . Колкото до Освалдо , мисля че е по - добрият вариан от Ку , по - млад е и е италиански национал . Матри според мен не става за Юве , мое мнение . И аз съм за Йоренте и Имобиле или Левандовски плюс Чиро или Боакие .