неделя, 6 февруари 2011 г.

Алесандро Матри


" Доволен съм, че спечелихме благодарение на моите голове и на отличната игра на целия отбор. След изравняването в резултата, мачът стана доста труден, но ние показахме дух и обърнахме нещата. За разлика от мача с Палермо, този път се чувствах много по-комфортно с екипа на Ювентус и бях много по-спокоен. Сега съм много развълнуван, но ще опитам да се съсредоточа върху добрата си игра и в следващите мачове. Старая се да остана здраво стъпил на земята. Не съм щастлив, че бях освиркан от феновете на Каляри, но това е живота . "

1 коментар:

Unknown каза...

вече бях изразил мнението си за матри че може би намерихме класен нападател,но всичко започва сега,тепърва трябва да се доказва.надявам се да се докаже и да бележи много за нас и догодина с фабио да си партнират в нападение