понеделник, 14 февруари 2011 г.

Алесандро Матри


" Мисля, че още в мача срещу Каляри забелязах разбирателство с Лука Тони на терена. Аз съм щастлив от този факт, защото е много важно да сме координирани, а ние се справяме доста добре мисля . Това е първият подобен мач, в който играя с екипа на Ювентус. Преди това съм гледал тези срещи само по телевизията и съм мечтал един ден да се докосна до атмосферата на едно подобно дерби, защото повярвайте ми - невероятно е . Аз не мислех, че ще започна да вкарвам толкова бързо, но съм щастлив, че това се случва и мога да радвам феновете още в първите си мачове с екипа на Юве . Щастлив съм, че донесох победата в дербито с Интер. За мен това изключително важно, тъй като в тези срещи се усеща особено напрежение и желание да отбележиш . "

Няма коментари: