неделя, 6 февруари 2011 г.

Дел Нери за мача с Каляри


" Всички в клуба бяхме наясно, че когато нападателите ни се оправят, ще се върнем на победния път. В последните мачове трябваше да се справяме в отсъствието на важни играчи. Този път Матри и Тони се възползваха максимално от създадените положения и ни донесоха победата. Доволен съм от старанието на отбора, въпреки несполуките, които имахме напоследък. Да победиш Каляри не е лесно и аз съм радостен, че успяхме. Сега идва дербито с Интер, но аз не се притеснявам. За мен е важно отборът да играе добре. Понякога е по-лесно да победиш Интер, отколкото Каляри . "

1 коментар:

Unknown каза...

ох горкичкият колко си заблуден,точно това ме дразни че ти и тъпото раководство си мислите че нещата са наред и че варвите в правилния път,да умрете всички копелета,тея са по тъпи и от емил костадинов.като бият един мач и си вярват и викат че влизали в пътя и след това следват 3 загуби и се чудят как е вазможно и изтъкват няккви глупави причини,ДА ВИ ЕБА МАИКАТА НА ВСИЧКИ КОИТО ОПЕТНИХА И ПЕТНЯТ ИМЕТО НА ВЕЛИКАТА ГОСПОЖА