неделя, 30 януари 2011 г.

Ювентус - Удинезе 1 : 2


Неблагоприятни климатични условия в Торино . Очакват се превалявания от сняг и лошо време довечера . Ето и вероятните състави на Юве и Удинезе според италианските медии :


Juventus (4-4-2): Buffon ; Grygera , Bonucci , Chiellini , Grosso ; Krasic , Aquilani , Felipe Melo , Marchisio ; Martinez , Del Piero .
 

Резерви : Storari, Sorensen, Barzagli,Salihamidizc, Sissoko, Libertazzi, Legrottaglie

Udinese (3-5-2): Handanovic; Benatia, Zapata, Domizzi; Isla, Pinzi, Inler, Asamoah, Armero; Sanchez, Di Natale.
Резерви: Belardi, Coda, Cuadrado, Pasquele, Abdi, Corradi, Denis.

JuveJuve1-2Udinese
60' Marchisio 67' Zapata
85' Sánchez


1 : 0 GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Уникален гол на Маркизио

Просто без коментар за мача


12 коментара:

Unknown каза...

абе да вземат да мрът всички че ми писна,и това ръководство включително и аниели да си ходят като нямат пари поне да не се мерят със силните,то пък бива тъпотия и беднотия в тоя отбор,цървули.да им пикая на спонсорите дето един трансфер нямат и тоя блан да вземе да се маха от там,не му щем бедните спонсори

Анонимен каза...

Mnogo e zle rabotata !

trez каза...

Ами аз още от лятото като ви пея че това е най-посредствения Ювентус който може да съществува вие не че не! То не бяха обиди, песиист съм бил,сляп съм бил , какво съм бил гледал, отборът играел страхотно, после пък отписал ЛЕ защото щял да става шампион и ей такива глупости! Хак да ви е сега на всички! Само че аз много отдавна съм казал че 99% от хората тук са мишоци! Като гледам освен Neel и Nunu 1986 всичкидруги путьовци са се изпокрили! Нищо ново! Стойте си в дупките шунди! Сега си мечтайте за четворката ама итам няма да ви огрее! Палете свещ ако въобще Юве се класира за Европа! За какъв чеп е новия стадион като средно на домакинските мачове има 15-20 хиляди! И понеже много плюете по Интер и все те са ви виновни за всичко много се изкефих като взеха Пацини! Сега ако набута на Дъртата курва и някой хеттрик ще бъде върха! Neel, пак си сложил мнението и муцуната на дъртата брантия Дулпиерофф ще кажеш че неговото мнение е най-актуално! Има още 20 играча в отбора! Можеше тяхно мнение да публикуваш! И махни статуса си под снимката си във фейсбук. Може да го смениш примерно с Дузпентус- Парма 1-4 или Вива Кавани, Вива Джовинко! Айде оставям ви да ближете рани! И пониже Раниери е шматка до думите на Neel пак ви бодна за Купата на Италия ! Откакто е треньор на Рома Юве има ли победа над тях! Пожелавам ви Нешматките Дел Нери, Марота и Анели доживот в отбора!

bobi turboto каза...

Браво trez,много си прозорлив и смел:P

joro ivanov каза...

Abe 4ovek,razbrahme te 4e mrazi6 Juve.Samo 6te ti kaja ,4e mi dreme na kura ti kvo misli6 i taka natatyk.Az sym fen na Juventus,i kogato padat i kogato biqt.Ako 6te v seria C 1B da gi pratyt i tam da gi biqt,pak 6te sym im fen razbra li.Nie ne sme kato na inter fenovete ot 2-3 god. 6toto stavat 6ampioni, ina4e predi 2007 god. gi nqma6e na kartata be.vsi4ki golemi otbori imat spadove,sega e na6 red ama nali znae6 ,4e edin pyt stanat li 6ampioni i monopollllll trqbva posle pak da gi gonqt v seria b.FORZA JUVEEEEEEEEE FOREVER

Han Sollo каза...

Е от километър се вижда, че TREZ не е бил фен на Юве, а на Трезегол. Може би ти е леко обидно, че го разкараха за сметка на Дел Пиеро но и него това лято го чака същото. Възможно е да го оставят но Марота здраво ще му резне кинтите. Аз продължавам да имам доверие на Дел Нери, Марота и Анели. Във всеки случай сме много по добре от колкото при Ферара. Преди контузиите се движихме даже по-добре от очакванията ми. С нападението в последните мачове дори и омразния за мен Мауриньо, не би взел мачовете. Най-много липсва Кулиаларела. Пари няма!! Новия стадион е едно от нещата които ще връщат пари в клуба. Затова е изключително важен. Ако не го построим се обричаме да сме посредствен клуб. Така, че истинските фенове ще трябва да тъпим известно време. За другите / като Трез / сега е момента да се ориентират да "заобичат" друг отбор.

trez каза...

Han Sollo, личи си че си "навътре" с футболната материя и традициите на Юве,след като твърдиш че този отбор се представял по-добре от миналата година! И как стигна до този гениален извод! Сигурно от ранното отпадане от ЛЕ и Купа Италия! Или от седмото място в моментното класиране! Трябва да си много голям футболен лаик за да твърдиш това нещо! Или като голям фен на Юве за теб е нещо нормално 6 години отборът да се бори за влизане в четворката! С тази психика и разбиране бих ти препоръчал да станеш фен на Сампдория или Удинезе! Явно не си много в час с историята и традициите на Юве! Не крия че искам отбора да се проваля докато наистина не настъпят сериозни положителни промени предизвикани от истински професионалисти а не псевдо такива като ДелНери, Марота и сие! А ти си поредното доказателство тип мишок, който излиза да коментира когато е лично засегнат а не когато отборът не върви и истинските фенове открито изразяват мнението и негодованието си! Радвам се че се разпозна!

Unknown каза...

аве момчета всички сме изнервени адски много,едно от нещата на които много се нервя и ме тормози постоянно са контузиите,незнам каква е причината ама си мисля че е в докторите.защо трезеге миналата година а и преди това но специално миналата година беше постоянно контузен а сега играе за еркулес редовно за което се радвам и защо якуинта влиза да играе 45мин. срещу рома и след мача пак е контузен на същото място.има и други такива примери ама ся немога да се сетя.50% от травмите са мускулни което за мен означава лошо въстановяване а травмите свързани със сухожилията е заради натоварването което също зависи от натоварване-въстановяване.мисля че преди 1-2 години беше поставен въпроса с докторите и че ще бъдат сменени но така като гледам маи не са.ако някои има информация по тоя въпрос да пише

neel каза...

Trez ,първо не си човека , които ще ми казва какъв да е статуса ми във Фейсбук или какво да качвам на блога си . Второ нямаш право да обиждаш хора , които не познаваш , а и освен това са фенове на клуб , които е посветен и блога . Преди време имаше един човек , които правеше същото като теб , но това явно е до възпитание и елементарна култура . Незнам по този тип на писане и постоянни обиди към някои фен или играч на Ювентус , а дори и към самия клуб , явно си избиваш някакви комплекси . Ще те помоля да сведеш обидните реплики до минимум и ако блога и моите публикации не ти харесват , не си длъжен да ги четеш . Блога е свободен , за всички и на мен ми коства много време и труд , за да може да има почти всичко на него . Когато някои неблагодарник като теб започне да пише такива неща не е приятно . Освен това , на мен лично вече ми се струва , че изобщо не си фен на Ювентус . Като гледам какви неща пишеш конкретно за клуба . Никои играч не е по - велик от клуба Ювентус , никои , а ти си позволяваш да обиждаш Юве . Направи си блог на ПрИнтер и се радвай там .

trez каза...

Neel, обещавам ти повече да не коментирам каквото и да е в блога ти! Най-вероятно няма и да го посещавам повече, тъй като 90% от информацията която публикуваш съм я чел много преди това в Gol.bg или Goal.com преди да я публикуваш! Точно пък ти нямаш право да ми говориш кой играч е над отбора и кой не е! Виж си първо блога,който е почти посветен на Дел Пиеро и тогава упреквай някого в пристрастност към даден играч! Колкото до комплексите ти си един от най-ярките примери в това отношение! Една загуба да направят Интер и получаваш тиха ерекция! Почнат ли да бият- тишина! Не знам дали обичаш повече Юве или просто си живееш с омразата към Интер! Бъди жив и здрав и първо гледай в твоята градина какво става а не да ти доставят удоволствие временните неуспехи на други отбори! Ако това е истински блог на Ювентус аз съм Далай Лама!

neel каза...

Ок , щом така мислиш това е твоето мнение . Най - интересното е , че само ти си на това мнение и общо взето само твоето мнение , по която и да е тема е срещу всички . Ти се замисли защо е така . Не гоня никого от блога , напротив , радвам се да да чета коментарите на всички читатели на блога и фенове на Ювентус . Нямам намерение да се заяждам с никого и ако прочетеш коментарите ми , всички са възможно най - коректни и умерени , като се старая да уважавам всяко мнение . Всеки си има виждания и мнения по определени въпроси , но да си фен на отбор и да го псуваш не го разбирам . Новините няма как да ги взимам директно от клуба или преди медии като Goal и Tuttosport по простата причина , че не живея в Торино и не съм журналист по професия . Това е всеки може да чете където си пожелае , същото е като с дистанционното на цифровата телевизия , избираш какво да гледаш . Старая се въпреки малкото време , което имам да качвам най - важните неща за тима и това е , не е лесно повярвай ми , но аз го правя за феновете на Ювентус , като и аз съм един от тях . Има много по - хубави и професионални сайтове от моя , но аз мога толкова , това е . Благодаря за откровенната оценка . Значи трябва да се старая много повече .

Unknown каза...

аз ся като един натрапник на вашите нападки ще изкажа моето мнение.аз не казвам кои е истински фен и кои не.трез наистина прекаляваш с нападките към почитателите на блога а си мисля че целта е да коментираме и да даваме мнение за отбора,просто ако не си съгласен с мнението на някои го изрази и изкажи твоето мнение без да обиждаш защото е тъпо,това е моето мнение приятел,с наи добри намерения ти го казвам.наистина че някои работи са неверни или ги четем много преди да бъдат публикувани тука обаче съгласи се че неел се старае и прави каквото може защото наистина не е нито от торино нито е журналист и отделно тои си има лични ангажименти,всичко това го прави за нас,аз със голямо удоволсвие посещавам блога по 15 пъти на ден,защото искам да прочета някоя новинка или да си изразя мнението или да прочето вашето мнение,но не ми е приятно да чета обиди от нас за нас.живи и здрави момчета и не забравяйте че юве са над всички ни и те трябва да бъдат цел на нашите коментари