петък, 28 януари 2011 г.

Ювентус - Рома 0 : 2


Рома на полуфинал след като ни победиха с 0 : 2 в Торина . Отново много слаба игра на Ювентус и срамно представяне . Поредния резил ! Ще се въздържа от повече коментари и ще кажа само - отпаднахме безславно от Лига Европа , отпадаме безславно от Копа Италия и ако продължава с това представяне  Ювентус няма да влезе в зона Шампионска лига . 

Ювентус: Сторари, Мота (’73 Гросо), Бонучи, Киелини, Григера, Мартинес, Мело, Сисоко, Амаури (’46 Красич), Дел Пиеро, Пепе (’62 Якуинта);

Рома:
Сержио, Касети, Мексес, Бурдисо, Рийзе, Бриги (’40 Тадей), Симплисио, Де Роси, Перота, Вучинич, Менес (’46 Бориело);


 

3 коментара:

Unknown каза...

да започна от там че това скапано ръководство ни дрънкаше глупости цяла година за тая купа колко е важна и в същото време на мача с рома очилатия излиза без красич,маркизио,буфон и акуилани,и ми пуска мота десен бег който за пореден път доказва че не е за такъв голям футбол,защото за всичките си мачове няма един пробив и точно центриране,относно защитните му качества са на много ниско ниво и гола стана заради него.не съм виждл защитник да пази нападател от 20м.да ние само критикуваме и отстрани е много лесно но някои може ли да ми каже нещо позитивно което се е случило в тоя отбор през последните години освен ялови обещания и може би единственото наистина хубаво нещо е новия ни дом през май месец.рома за трети пореден път ни надиграват по един и същ начин,чисто тактически и се превръщаме в техни абонати по тоя начин.и тоя проблем с травмите до кога ще ни тормози.ама ние вече сме за рекордите на гинес.незнам каква е причината за тея травми ама трябва да се тарси отговорност и от шибаните доктори в отбора,защото си мисля че те някаде бъркат работата

neel каза...

Общо взето те подкрепям . Както се пее в една песен " Няма такава държава " мога да кажа за нашия любим отбор " Няма такъв отбор " . Само обещания , слаби игри , травми и нищо добро в последно време . Дано нещата потръгнат , но лично мен много ме съмнява вече .

FORZA JUVE !!!

Unknown каза...

ми жалко е с тоя пример за песента щото е много точно и отдавна съм казал че управлението в отбора е присъщо за нашите "футболни"отбори.щото в нашето първенстео има всичко друго но не и футбол