понеделник, 17 януари 2011 г.

Красич


" Мечтата на всеки играч е да играе в клуб като Ювентус.При избора си в кой клуб да играя за мен нямаха значение парите. Юве бяха на първо място. Изобщо не ме вълнуваше какво ми предлагат останалите - исках да играя само и единствено в Ювентус.Мечтата ми беше някой ден да облека фланелката на Ювентус. За мен идването в Торино бе най-емоционалния момент в живота ми. Казах си - "Милош ти си истински късметлия". Когато стиснах ръката на Алесандро Дел Пиеро изпитах изключително удовлетворение.Алесандро е един невероятен играч, но той е и много добър човек. Аз знам, че от него мога да получа, както съвет във футболно отношение, така и личен такъв.Договорът ми е за още 4 години. Надявам се за този период да спечеля всичко с отбора. Да се доизградя като футболист, а и като човек. Ако не си добър човек все едно нямаш нищо. "

Няма коментари: