неделя, 14 ноември 2010 г.

Коментари след мача с Рома


 Лично според мен супер пресилена дузпа за Рома , която оказа влияние на срещата . Ако се бяхме оттеглили с гол преднина на почивката , мисле че второто полувреме Юве щеше да стои доста шпо - добре . Отново изказвам своето лично мнение за Якуинта и Амаури : не заслужават да са играчи на Ювентус . Въпреки страхорния гол Якуинта пак разочарова с множество пропуски . Някак си и Якуинта и Амаури не си вярват , а и май не вярват в силите на отбора . Няма борба , няма хъс в техните изяви , а тези непрекъснати пропуски от чисти положения просто мен лично вече много ме дразнят . 

Колкото до играта на Ювентус , на мен лично ми допада . Играем много добре и лично според мен ако се запълнят няколкото дупки в тима , ще сме супер . Сторари показва страхотна игра и постоянство във всеки мач . Прави невероятни спасявания и реди защитата пред себе си както трябва . Мисля , че напълно оправдава очакванията и запуши устата на някои , които го критикуваха при трансфера в Юве . Киелини според мен е просто страхотен . Истински боец в отбора , които играе със сърце във всеки мач . Играч какъвто е нужен на всеки един тим от ранга на Ювентис . Гросо нищо особенно до момента и ако не бяха множеството травми мисля , че нямаше да се появи в игра . Според мен той не е конкурентно способен и не може да вдигне нивото на поста на които играе . Има опит , но никога вече няма да е този играч , които беше .  Траоре все още нищо от него , след тежката травма очаквам да покаже класа . Бонучи се представя колебливо на моменти , но според мен има качества . Млад е и след още няколко мача мисля вече , че няма да има колебания . На моменти прави необмислени фалове , но се надявам да поизчисти играта си .  Сьоренсен мен лично ми направи страхотно впечатление и поздравявам Дел Нери за смелоста да го пусне като титуляр няколко мача . Това момче има талан да играе в Юве . Аз бях един от хората , които най - много критикуваха Мело през изминалия сезон , но през този е просто неузнаваем . Страхотно борбен и стабилен и участва както в изграждането на атаките така и в дефанзивен план помагайки на защитата . Заедно с  Маркизио , Акуилани , Красич и Пепе изграждат една страхотна халфова линия , която до момента е най - силното звено в отбора . Акуилани , Маркизио и Красич според мен са най - постоянните играчи на Ювентус и несъмнено са моторите на отбора . Красич за мен има много голямо бъдеще и играе с мисълта за Ювентус във всеки мач . Играч , които ако продължава така , ще е новата легенда на тима .  Сисоко според мен е доста колеблив и няма да се изненадам ако бъде трансфериран . Пепе в последните няколко мача също вдигна много нивото на играта си и това е много добре за Юве . Травмите в отбора обаче ни дърпат много назад . Мота се представя също колебливо , но според мен ако се засили конкуренцията на неговия пост той ще вдигне нивото си .  Няма конкуренция и Дел Нери се чуди как да окомплектова отбора . Нападението обаче е доста слабо . Куалярела И Дел Пиеро са на високо ниво , но Якуинта и Амаури просто нестават . Лично според мен трябва да бъдат продадени Гросо , Григера , Салихамиджич , Якуинта , Амаури и на техните места да бъдат взети качествени поплнения заедно с още поне двама защитници и отбора ще е супер . 

АКУИЛАНИ

"Имах участие при гола на Винченцо Якуинта. Беше важно, че първи открихме резултата в мача. Искахме да победим в този мач, но и равният не е толкова лош резултат. Ако се целиш нависоко, трябва да побеждаваш във всеки двубой, но все пак Рома не се слаб отбор. Последните дни обаче имах нямакво странно чувсто. Трудно ми бе да се изправя срещу Рома."

ДЕЛ НЕРИ

"Смятам, че изиграхме добър мач. Не искам да се оплаквам от резултата, но смятам, че ние трябваше да победим. Създадохме много положения за отбелязване на гол, но успяхме да го направим само веднъж. Рома е отбор, който се намираше в подем и смятам, че се представихме на ниво срещу тях. В момента не ме вълнува класирането, а представянето на отбора във всеки мач ."



Ювентус – Рома 1:1

1:0 Якуинта 35’
1:1 Тоти 45’ (д)

Състави:
Ювентус : Сторари , Киелини , Гросо (Траоре 47’) , Бонучи , Сьоренсен ,
Пепе , Мело , Маркизио (Амаури 77’) , Акуилани , Якуинта (Дел Пиеро 55’) , Куалярела . Рома: Серджо, Мексес, Рийзе, Бурдисо, Касети (Роси 47’), Де Роси, Греко (Бриги 76’), Симплисио, Вучинич, Тоти (Бориело 69’), МенезЖълти картони: Мело (Ювентус); Менез, Греко, Бурдисо (Рома)

РЕПОРТАЖ ОТ МАЧА

Няма коментари: