понеделник, 8 ноември 2010 г.

Коментари след мача с Чезена


Якуинта : " Аз съм щастлив,  че успяхме да победим "

"Много съм щастлив , защото сега ние всъщност преживява труден период поради множеството травми . В най - голяма степен това е много сериозен проблем и за мен , но сега се надявам , че съм възстановен напълно .  Това беше победа на характера  . Нещата вървяха зле , но ние бяхме в състояние да обединим  усилията си и да извоюваме победата . Целта ? Върви напред , не гледа никого и се стараем да подобряваме играта си . " 

Акуилани : "След като допуснахме гола , видяхме друг Юве . "

" Радвам се , че съм важна част от отбора . Опитвам се да осъществя всичките си умения , включително тези , които опитваме на тренировките . Радвам се че спечелихме . Ние взехме  три важни точки , които ни позволяват да остане на високо място в таблицата . Ние сме  там където е мястото на  Юве , за името което носи . Сега ние сме на такава позиция  и искаме да останем тук , за да бъдем готови да се бори за първото място . "

Марота : " Висока производителност и  бърза реакция на ранния гол . " 

" Имаме най - добото нападение : това означава , че ние действаме в атака по най - добрият начин . В Лигата Европа , се сблъскахме с известни трудности , но ние не разполагахме с голям брой играчи . Освен това , съотношението на отбора е различно , тъй като в италианския футболен шампионат всичко се влияе от крайния резултат . "  

Дел Нери : " Ние трябва да  играем по-цинично . " 

"Беше много труден мач . Вкараха  ни гол и той им даде увереност . Мача с Чезена трябва да ни напомни , че всеки мач от шампионата е изключително труден . През второто полувреме , разбира се , но ние трябваше да играе по - циничен начин иначе щяхме да страдаме до края .   Играта на Сьоренсен  ми хареса  .  Той  доказа че има  опит . Гросо през втората половина игра перфектно , и това ми хареса . В началото нещата не вървяха много , но след това всичко се нормализира . " 


Няма коментари: