неделя, 28 ноември 2010 г.

Ювентус - Фиорентина 1 : 1


Мачът започна много лошо за нас , които още в 4 минута  Мота си отбеляза неспасяем автогол . Имахме много шансове , като такива имаше и тима на Фиорентина . Най - лошото е , че изпуснахме трите точки , а това не е добре . Губим точки като домакини . Фиорентина винаги са били неудобен съперник за нас , но отново превеха впечатление непростимите пропуски . Страхотни спасявания на вратаря на Фиорентина  Боруц , които в крайна сметка се оказа безпомощен при перфектно изпълнен пряксвободен удар от Симоне Пепе , който отбеляза страхотен гол в 82 минута . Страхотна игра отново на халфовата линия на Юве в лицето на Красич , Акуилани , Мело , Маркизио и на резервите Пепе и Ландзафаме . Добра игра в защита , като изключим автогола на Мота , но всеки може да сгреши . Сторари отново бе на страхотно ниво . Слаб Якуинта с непростими пропуски . Дел Пиеро също се опита да направи нещо , но нещата не се получаваха , а и капитана имаше сили само за 60 минути , но след като бе заменен от Якуинта всички очакваха атаката да се подсили . Яки обаче лично мен отново ме разочарова . 





Ювентус – Фиорентина 1:1

0:1 Мота 5‘ автогол
1:1 Пепе 82‘

Състави
:

Юве
: Сторари, Мота (Ландзафаме 83‘), Бонучи, Киелини, Гросо, Красич, Мело, Акуилани (Пепе 59‘), Маркизио, Куалярела, Дел Пиеро (Якуинта 59‘)

Фиорентина
: Боруц, Комото, Гамберини, Кампорезе (Фелипе 71‘), Паскуал, Варгас, Донадел, Д‘Агостино, Сантана, Ляич (Маркиони 66‘), Джилардино (Бабакар 57‘)

Жълти картони
: Маркизио, Пепе (Ювентус); Комото, Паскуал (Фиорентина)

Червени картони
: Фелипе (Фиорентина)


Коментара не Дел Нери за мача :

" Ние показахме добра игра, но за жалост не успяхме да се увенчаем с успеха.Фиорентина не направиха абсолютно нищо, за да спечелят този мач. Единственото, което ги спаси от погрома бяха изключителните изяви на Артур Боруц, който беше играч на мача за мен.Доволен съм от това, което показахме, но и съм разочарован от липсата на късмет. "


Коментара на Бонучи  :


" През първото полувреме се сблъскахме с някои трудности , защото след като Фиорентина поведоха в резултата , те се затвориха и започнаха да играят на контраатаки . През втората част ние заиграхме по - добре , но вратарят на Фиорентина Боруц направи страхотни спасявания . Ние сме разочаровани от резултата , но все пак показахме характер и воля за победа . Това показахме ние . Ние диктувахме играта и това е много важно . На всички е ясно , че имаме още много работа . " 


Koментара на Киелини за мача :


" Аз считам , че загубихме две точки . Според мен не ни стигна времето в края на мача , а  и нямахме късмет , за да се поздравим с победата . През първите 20 - 30 минути ние изпрахме неправилен подхот на игра . Разбира се през втората част всичко се промени , но за да сме отново велик отбор трябва да реализираме положенията си и да станем по - стабилни и решителни . "

РЕПОРТАЖ ОТ МАЧА 

3 коментара:

joro ivanov каза...

Еми така е,има играчи които не заслуважат да носят тази велика фанелка.Не знам кога Якуинта ще има едно положение на мач и да го вкара.Трябва ни един сериозен Голаджия,и два бека че е много лошо положението.FORZA JUVE ALEEEEEEEEEE

Анонимен каза...

Не знам какво сте се хванали за Якуинта. Якуинта, че Якуинта! Я ми кажете вчера Дул Пиерофф колко положения опропасти. Играе си там неговата игричка за дузпа или фал и после да пишат колко велик голмайстор! Я ми кажете колко победи има Юве този сезон с Дул Пиерофф титуляр! Наистина ни трябват двама нови нападатели, но първо да разкарат Амаури и Дул пиерофф. И задължително два бека и поне един офанзивен халф. Смятам че Якуинта и Куелярела горе-долу се справят добре, но по-скоро са подходящи резерви на двама силни нападатели!

neel каза...

Куалярела наистина играе добре , но Амаури и Якуинта са трагични . За Дел Пиеро няма какво да кажа , неговите съотборници споделят , че когато е на терена се чувстват по - сигурни и вдъхновява тима . За мен той е най - великият играч на Ювентус . Анонимен , ти не си длъжен да харесваш Дел Пиеро , всеки си има мнение и право да харесва определен отбор или отбори и определен играч или играчи . Според мен Алекс доказа , че е номер едно за Юве във всяко едно отношение и се радвам , че все още е на терена . Рано или късно и той ще се оттегли , няма начин , но щом чувства , че може да е полезен още на тима и ръководството и съотборниците му го подкрепят нека го гледаме още поне 1 - 2 години . Това е лично мое мнение , всеки си има мнение и може да го изкаже в рамките на добрия тон . За мен лично Амаури и Яки са изчерпани за Юве . Според мен ни трябват задължително двама нови нападатели , поне още един халф и задължително още 2 защитници . Става въпрос за през януарския трансферен прозорец . Тази година , както бях казал и преди , целта според мен , ще е класиране в зона Шампионска лига . Догодина повече .

FORZA JUVE !!!