вторник, 16 февруари 2010 г.

Дел Пиеро



" ДА ИГРАЯ ЗА ЮВЕНТУС В СЕРИЯ Б ЗА МЕН БЕШЕ ГОРДОСТ "

" Аз не мисля , че ще свикна и ще се примиря с постигането на цел като тази 445 мача в Серия А . Аз няма да се примиря с това , което съм направил , напротив , това ме стимулира да направя още . Вече имам 445 мача и след време , ще си спомням за аплодисментите , които феновете ми дадоха , когато заместник - генералния директор на Ювентус Роберто Бетега ми даде фланелка с номер 445 и плакета . Бях много доволен да получа тези аплодисменти и това признание преди важния мач с Дженоа , защото после спечелихме първата си победа от 6 януари до сега . Сега е време да спре разочарованието и съм щастлив , че играта ми се подобрява и донесох победата на отбора . Аз съм много доволен , че успях да отпразнувам такъв случай с победа , защото ние се стремяхме към победата до края . Силно желание , търсене на победата с решителност и гордост . Ние наистина искахме да победим . Беше ми приятно да вкарам два гола пред погледа на част от моето семейство , които го приветстваха с мен . Какъв ден ! С този мач минах в класирането Джампиеро Бониперти , поради което това признание за мен е много важно . Отново моята кариера се преплита с този на почетния президент Бониперти , който ме заведе в Ювентус , човекът , който прави историята на този клуб на терена и след това в обществото . Наскоро чух , че се е пошегувал за това , че той е изиграл всичките си 444 в Серия А , а аз моите 445 от които 31 в серия Б ... Но сериозно , за това , което има значение в моята кариера и за Юве е , че играя за Ювентус в Серия Б за мен е източник на гордост . Спомням си първия път , когато носех екипа на Ювентус , през сезон 1993 / 94 и бях играч на годината . Пролетта спечелихме турнира Виареджо с моите приятели . Много хубаво е да се види , че няколко години по-късно , Ювентус продължава да печелите : отборът на г-н Бруни спечели турнира Виареджо за Юве с втора поредна победа . Знам , че тези момчета са добри , защото те често тренират с нас във Виново . Аз съм много щастлив за този успех , за тях и за всички служители са моите комплименти . "

Няма коментари: