понеделник, 15 февруари 2010 г.

ДЕЛ ПИЕРО


" НЕ СЪМ ПОДЛЕЦ "

Дел Пиеро се възползва от решението на съдията Мацолени и реализира отсъдената дузпа за крайното 3 : 2 срещу Дженоа вчера .От Дженоа останаха изключително недоволни от поведението на Дел Пиеро . Капитанът падна пресилено след като изпревари Папастатопулос . Освен това контакта между двамата беше извън наказателното поле , но големите играчи трябва да изработват и такива полужения за своя отбор , когато се наложи . Съдията Мацолени реши , че има дузпа и Дел Пиеро трябваше да я вкара за нужната победа . Ето и коментара от страна на Дженоа :
" Това , което направи не е честно . Дел Пиеро извърши една голяма измама . Не казвам , че е симулант , но това бе измама . Ако го беше направил някой друг щеше да бъде преценено по друг начин . Но явно това са неща , които присъстват в репертоара на един голям футболист . Всички видяха какво се случи . Не може да се мисли , че Папастатопулос е извършил фаул . "

Ето и коментара на Алекс Дел Пиеро :
"
Мъчно ми е , че приказват така срещу мен . Неща , които не са верни . Имаше чисто нарушение срещу мен . Вижте , че нито Папастатопулос , нито останалите играчи на Дженоа протестираха . Гасперини трябва да се замисли върху това . Хубаво е да се мисли преди да се говори . Не става въпрос , за това , което е казал в същия миг , когато страстите са големи . Имам предвид за думите му след мача , на хладна глава . Това ме ядосва много . "



Лично мнение :

Според мен нарушение имаше , но то бе извън наказателното поле . Това , че Дел Пиеро изработи дузпа за Юве в толкова важен момент за отбора според мен не е лицемерие или подлост . Това го има във футбола и всеки нападател се старае да изработи нарушения в полза на своя отбор . Освен това срещу Алекс има толкова неотсъдени дузпи , за които няма смисъл да говорим . Освен това ако няма дузпа защо обвиняват Дел Пиеро , а не съдията , които я отсъди . Щом няма дузпа да беше дал картон на Алекс и готово . При отсъдена дузпа Дел Пиеро нямаше друг избор освен да я бие и добре че я вкара , за да донесе нужната победа на Ювентус . Всеки отбор в света е получавал подаръци от съдийте , а в други мачове е бил ощетяван няма смисъл да се спори за това . Дел Пиеро е голям играч и това е нещо нормално да се старае да извлече максимум от ситуацията .

FORZA JUVE !!!
GRANDE CAPITANO !!!

4 коментара:

Анонимен каза...

Има или няма дузпа няма значение съдията решава . Щом може да изработи дузпа защо да не го направи . Браво Алекс ! Това е част от играта и не само за дузпите а за всякакви нарушения . Дали ще падне Алекс или някои друг няма значение важното е да се извлече максимум от ситуацията . Някои вкарват голове с ръка и какво ...
Сега Дел Пиеро бил виновен . Съдията да гледа това му е работата .
FORZA JUVENTUS
GRANDE ALEX !

Анонимен каза...

мненията ви показват колко са паднали човешките ценности в тая тъпа държава. след като одобрявате явна измама дори в ползана любимия отбор ясно колко струвате като хора. но в държава на подлизурковци, лизачи, лайняри и педеруги друго какво да се очаква. винаги съм бил за обективноста и феърплея в спорта, така ме е възпитавал един много добър треньор и човек. някога събличали ли сте се по екип за да давате такива оценки за постъпката на тоя МУХЛЬО!!! мислех да се регистрирам в блога, но няма да го направя, няма и да го посещавамне ми се четат олигофрении!!!

neel каза...

Да аз съм играл футбол и мога да ти кажа , че това го има в спорта не само във футбола по целия свят . Колкото за държавата ни не искам да коментирам тук , защото това е блог посветен на ЮВЕНТУС .
ДЕЛ ПИЕРО Е НАЙ - ВЕЛИКИЯ ИГРАЧ НА ЮВЕ И НИКОЙ НЯМА ПРАВО ДА ГО ОБИЖДА .
Аз имам приятели и познати от други отбори , които също му се възхищават . Играчи като Дел Пиеро , Гигс , Раул от това поколение , в този комерсиален свят просто са велики не само за това , че са верни на своите отбори и не направиха по 5 - 6 трансфера . Всеки си има мнение , но твоето ме плаши ! Не бях чувал досега Ювентинец , които мрази Дел Пиеро . Ужас ! Все пак това е твое мнение и избор , но аз никога няма да се съглася с хора като теб .
FORZA JUVE !!!

Анонимен каза...

за последен път влизам в полемика с теб админе. първо не си ти човекът който може да определи най-великия играч на юве. със същото право и аз мога да го обиждам. второ той не е велик а просто един да кажем от многото добри играчи преминали през Юве. трето мога да ти изброя една плеяда велики играчи но Алекс не еот тях. и четвърто за така наречаната лоялност на ДУЛпиеро. когато извадиха отбора от серия А твоя идол беше единствения който не пожела да си намали заплатата за разлика от големите ювентинци и звезди Джиджи, Трез,Павката и Камо. по товь време живеех в Италия и отказа му шокира доста хора, да не говорим за феновете на Юве. така, че не ми говори какъв голям човек ювентинец и баща бил. да му дават Нобелова награда тогава щото Златна топка няма да види за разлика от много наистина велики играчи. хайде със здраве!