събота, 27 февруари 2010 г.

Кавани


Нападателят на Палермо Едисон Кавани споделя в интервю за Tuttosport , че е поласкан от интереса на ръководството на Ювентус към него и ако зависи от неговия глас той иска да се присъедини към Юве .
" Искам да направя един голям мач с Палермо срещу Юве и да заслужа добрите думи за себе си . Това би ми помогнало за моето бъдеще , което може да е свързано с Ювентус , но само Бог знае какво ще е то . Основната причина да искам да стана част от Ювентус е , че когато бях на 13 години и играех футбол в Уругвай видях тениска на Ювентус . От тогава черно - бялото винаги е на първо място за мен . Аз израстнах с мита за играчи като Дел Пиеро и Трезеге , но също бих искал техниката на Милито и интелигентността на Рууни . Това , че утре , ще играя срещу Дел Пиеро и Трезеге означава , че съм израстнал и заслужавам повече . "

Няма коментари: