четвъртък, 28 май 2009 г.


Пред официалния сайт на Бундеслигата Диего разкри защо е предпочел офертата на Юве и какво иска да подари на феновете на Вердер за сбогом.

- Диего, много отбори ви искаха, но защо избрахте точно Ювентус?
- На първо място, защото Юве е един от най-големите клубове в света. Освен това, те не спираха да се интересуват от мен в продължение на две години и половина. Подходиха много сериозно в преговорите и успяха да ме убедят, че мястото ми е именно в Торино.

- Тъжен ли сте в края на престоя си в Бремен?
- Трудно ще ми е да се разделя с отбора, в който прекарах три фантастични години. Мога да кажа, че това беше най-добрият период от досегашната ми кариера. Вердер завинаги ще остане в сърцето ми и ще си спомням с носталгия за хубавите мигове тук.

- Договърът с Ювентус ли е най-важният в живота ви?
- Да. Правя голяма стъпка в професионалното си развитие. на 24 години съм, а подписах контракт за 5 сезона, тоест предстоят ми най-силните години в кариерата. Благодарен съм на Вердер, че именно в този клуб получих възможността да се утвърдя като име в европейския футбол.

- В събота Вердер има изключително отговорен мач - финала за Купата на Германия срещу Щутгарт. Какво значи за вас този двубой?
- Това ще е най-важният ми мач не само за Вердер, но и в живота ми. Радвам се, че ще имам шанса да се отплатя за обичта и уважението, които ме съпътстваха през тези три години в Бремен. Максимално съм мотивиран и ще дам всичко от себе си, за да спечелим трофея.

Няма коментари: