петък, 29 май 2009 г.

Ферара: Треньор на Юве ще съм аз или Конте


Чиро Ферара обяви, че изборът на нов наставник на тима ще бъде направен между него и Антонио Конте. Бившият защитник на "бианконерите" замени Клаудио Раниери два кръга преди края и в първия си мач начело на тима записа впечатляващ успех с 3:0 над Сиена. Сега остава той да води тима и в последния двубой в Серия А срещу Лацио, след което шефовете на тима трябва да определят, кой ще бъде начело на отбора през новия сезон."Не знам какви са шансовете ми да остана начело на отбора за постоянно. Доколкото знам обаче битката ще е между мен и Антонио Конте, като шансовете са 50:50. Когато поех отбора бях много щастлив, но също така бях наясно, че може да бъде заменен съвсем скоро. В момента работя ден за ден и не се притеснявам, че може да дойде нов треньор", заяви Ферара.Наставникът също така отрече появилите се слухове, че ако не бъде назначен за постоянно като наставник на тима, то той ще си тръгне от Торино и няма да продължи работата си с младежката формация на отбора, с която работеше преди да замени Раниери."Това не е вярно. Имам договор с клуба за още една година като координатор на младежкия тим. Със сигурност предпочитам да остана треньор на отбора, но не съм мислил да напускам, ако това не се случи", добави Ферара.Президентът на "старата госпожа" Джовани Коболи Джили също намекна, че най-вероятно изборът за нов наставник на тима ще бъде направен именно между Ферара и Конте, които бяха съотборници в клуба през 90-те години на миналия век."В момента клоним към назначаването на млад треньор. Разбира се до последно нищо не се знае и нека изчакаме да мине и другата седмица", заяви Коболи Джили.

Няма коментари: