петък, 22 май 2009 г.

Юве в битка с Интер за Фабио Куалиарела

Интер и Ювентус ще се изправят това лято един срещу друг в битка за подписа на нападателя на Удинезе и италианският национален отбор Фабио Куалиарела. От Ювентус признаха интереса си към футболиста, а Масимо Морати от своя страна вече беше заявил сериозни претенции през сезона.

Запитан за собствената си позиция, футболистът заяви, че е поласкан от вниманието и на двата отбора и че се чувства напълно готов да се присъедини към който и да е от тях. „Бях много развълнуван, когато Морати ме посочи като желан футболист за Интер. Това е мечта за мен. В момента те са наистина най- добрият италиански отбор с един от най- добрите треньори в света", каза Куалиарела.
За Ювентус нападателят също не спести суперлативи. „От друга страна съм сигурен, че през лятото Ювентус много ще работят и догодина ще са съвършено различен тим. Най-вероятно догодина ще успеят да се преборят за титлата. Дали ще съм с тях догодина е много труден въпрос. И двата отбора са с голяма класа и история, и фактът, че проявяват интерес към мен, може само да ме ласкае", каза той.

Няма коментари: