събота, 30 май 2009 г.

Джовинко


В интервю Себастиан Джовинко споделя , че много се радва на идването на Диего в Ювентус и не се притеснява за своето място в отбора . Той споделя , че желае да играе повече за отбора , за да може да получава и повиквателни за национала на Италия .Себастиян Джовинко изрази задоволството си от уволнението на наставника Клаудио Раниери. Той се надява с новия треньор Чиро Ферара да намира по-често място в основния състав, а не да седи на резервната скамейка, както при Раниери.
„Дали ще напусна „Ювентус, защото не играя? Не, аз вече показах, че мога да играя както в Серия „А”, така и в Ювентус. Очевидно не бях харесван от Раниери и затова не играех често. Все пак това всичко е забравено и искам да получа своя шанс”, каза Джовинко пред „Тутоспорт”.
"Искам да остана в Ювентус и да използвам своите шансове аз показах . Аз не се чувствам застрашен от Диего ".
"Очевидно трябва нещо да се коригира в Юве. Някои трансвери, някои включвания за да се подобри отбора . Неделя е ключово предизвикателство с Лацио, ние искаме да победим и след това да мислим за почивка.
На въпрос от журналист : "Конте , Ферара или Блан за нов треньор?

Джовинко отговаря : "
Аз съм играч, а не мениджър( управляващ). "


Няма коментари: